středa 21. listopadu 2012

Daruj hračku




Darujte radost ze splněného přání









Před malou chvílí jsem díky mému oblíbenému blogu paní LenkyH. objevila informace o sbírce "Daruj hračku".

Nikdy jsem neuměla být lhostejná k osudu dětí, ke kterým se život, nebo chcete-li osud, zachoval nespravedlivě.

Vybrala jsem osmiletého chlapce Aleše s Humpolce a rozhodla se mu splnit jeho skromné přání a pořídit mu kopací míč. Ten by neměl chybět žádnému klukovi!

Pokud máte, stejně jako já, chuť některého z nich o Vánocích potěšit, navštivte tento odkaz a darujte nefalšovanou dětskou radost ze splněného přání! 


Krásný den všem!

Verča

 



2 komentáře:

  1. Ahoj, Veru, jsem moc ráda, že jsem Tě natolik "nakazila", že ses taky přidala... pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni nerozmýšlela jsem se snad ani dvě minuty. Teď jen aby nás bylo víc :-)
      V.

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)