neděle 25. listopadu 2012

(Ne) Obyčejný týden


Mám za sebou celkem obyčejný běžný týden, ale podařilo se mi pár věcí, které mě potěšily.


Z domácích škvarků, které pravidelně dostávám ze zabijačky od tety, jsem upekla oblíbený škvarkový koláč podle receptu z Kuchařky naší vesnice - mojí oblíbené kuchařky s dávno zežloutlými listy, ve které je recept i na krupicovou kaši :-)))





Dokončila jsem proužkovanou čepičku k dětskému svetýrku a vyšperkovala ji housenkou. Tato soupravička je na objednávku pod stromeček pro roční neteřinku mé kadeřnice a kamarádky.







Včera jsem měla den jen pro sebe. Manžel odjel na celý den na hon, a tak jsem vyštrachala tašky s vánočními dekoracemi a vyrobila "alternativní" adventní věnec. Není to úplná klasika, ale aspoň jsme letos nemuseli oškubat chudáka jedličku. A protože ho zatím nemůžeme rozvítit, vypomohla jsem si alespoň světýlky na baterky.







A jako překvapení jsem upekla manželovi k narozeninám ořechový dort s kávovým krémem. Ani jsem ho nestihla vyfotit vcelku :-)



Ve čtvrtek jsem ještě manželovi na minioslavu do práce vykouzlila superrychlou střechu z BeBe sušenek . Po té se ale jen zaprášilo, takže foto snad někdy příště :-)


Recepty a návody už chystám :-)


Krásný nedělní večer všem!


Verča


15 komentářů:

  1. ...prostě šikula Veru,ten koláč vypadá skvostně :)

    OdpovědětVymazat
  2. soupravička je moc pěkná, hlavně ta housenka:-)))
    a koláč taky nevypadá špatně:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko,
      už se těším až ji předám a jsem moc zvědavá, jak obstojí u malé modelky :-)

      Koláč myslíš ten škvarkový? Díky moc! Ale ještě lépe chutná! ;-)

      V.

      Vymazat
  3. Teda Veru, já smekám, neořeháníš to trochu??? Mám z toho výčitky svědomí... já nestihla nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzi,

      to je jenom tím, že mám zatím dost volného času po práci. Počkej až budu jednou taky na mateřské, pak si to povíme! :-)

      V.

      Vymazat
  4. Ahoj,

    prosím prosím pěkně prosím, podělila by ses o recept na ořechový dort. Vypadá jako ten z Ikei, který miluju. Zrovna mám doma plnou tašku ořechů, tak bych ho zrovna mohla udělat.

    Moc děkuji.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko,
      chystám postupně návody a recepty na vše z tohoto příspěvku. Právě mám rozpracovanou tu housenkovou čepičku, ale nějak to pořád nemůžu dotáhnout do konce. Tak když tak pěkně prosíš :-), vmáčknu sem recept na ořechový dort hned večer.
      Snad to bude stačit...
      Verča

      Vymazat
  5. Veronika, ďakujem za návštevu môjho blogu. Je mi potešením, že sa Ti páči.Vďaka tomu som i ja získala nový zaujímavý blog na sledovanie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkuju za Tvůj milý komentář! I já se budu těšit na Tvé nové nápady!
      V.

      Vymazat
  6. A zabudla som ešte , recept na ten fantasticky vyzerajúci orechový dort by som tiež rada mala. Môj e-mail: revedevivre@gmail.com Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, právě jsem objevila vaše stránky, a strašně moc mě zaujal ten háčkovaný svetřík. Stáhla jsem si návod, ale chtěla jsem vás poprosit, jestli byste mě nemohla poradit jak ho zmenšit na velikost roční dcerky. Děkuji, s pozdravem Michaela (mishkah@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Michaelo,

      omlouvám se za pozdní odpověď. Zřejmě jsem e-mail, který mi přišel s Vaším komentářem omylem smazala. Poslední dobou mi chodí denně spousta spamu, které se tváří jako anonymní komentáře na blogu (na blogu se ale nic nezobrazuje), a tak se ten Váš skutečný mezi ně zřejmě přimotal.
      Ještě jednou se omlouvám.

      Svetřík bych zmenšila tak, že bych rovnoměrně ubrala počet ok (sloupků) mezi místy, kde se svetřík rozšiřuje = kde přidáváte sloupky.
      Co se délky týká, jednoduše uberte počet řad. Zkrátka až bude "sukýnka" u svetříku dost dlouhá, práci ukončíte.

      Doufám, že Vám moje rada ještě k něčemu bude a nepíšu moc pozdě. Mějte se krásně a dejte vědět, jak se svetřík povedl. :-)

      Verča

      Vymazat
    2. Dobrý den, moc Vám děkuju za odpověď. Pozdě určitě nepíšete. Snad se mě podaří se do svetříku pustit co nejdřív. Ale pochybuju že se dopracuju k tak krásnému výsledku jako máte Vy :-) Ještě jednou děkuji Michaela

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)