čtvrtek 29. listopadu 2012

Tak ten si nemůžu odpustit

Krásné ráno Vám všem!

Včera mě moc pobavil tenhle vtípek, a tak si nemůžu odpustit se s Vámi podělit:

Včera jsem se svými kamarádkami vyrazila na večírek. Manželovi jsem řekla, že se vrátím o půlnoci. Ale večírek byl fantastický, a bylo to tak skvělé, že jsem zapomněla na čas. Když jsem se vrátila domů, byly 3 hodiny v noci. Vcházím do bytu jako myška, otvírám dveře a v tom slyším tu zatracenou kukačku v hodinách, jak kuká 3x. Když jsem si uvědomila, že manžel se při tom kukání může probudit, zakukala jsem ještě 9x. Rychle jsem si lehla a usínala s myšlenkou na to, jak jsem inteligentní. Ráno během snídaně se mě manžel zeptal, kdy jsem se vrátila z večírku. A tak říkám, že přesně o půlnoci, jak jsem slíbila. Nic neříkal a ani nevypadal, že by měl nějaké podezření. Manžel se na mě po chvíli podíval a povídá: "Víš, musíme vyměnit ty naše kukačkové hodiny.." Zbledla jsem strachy a ptám se pokorně: "Ano a proč, miláčku?" A on na to: "Víš, dneska v noci kukačka zakukala 3x. Potom nevím jak to udělala - vykřikla Ó Bože! Znovu zakukala 4x, vyzvracela se v předsíni, zakukala ještě 3x a upadla se smíchem na podlahu. Kuknula ještě jednou, šlápla na kočku a převrátila stolek v obýváku. Potom mě poslala do prd... a svalila se vedle mě. Pak zakukala naposledy a začala chrápat!


Tak pozor, až půjdete třeba na vánoční večírek :-)

Verča


6 komentářů:

  1. :o) jo tenhle vtípek znám, je opravdu povedený :o) díky za veselejší ráno, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ho kdysi taky někde četla, ale už je to dávno a znovu mě spolehlivě rozesmál :-)
      Tak ať je veselý i zbytek dne!
      V.

      Vymazat
  2. Ten je dost dobrej. Taky jsem včera četla jeden, tak si dovolím ho přidat:
    V Sovietskom zväze umiera babička. Dedko navštívi každého lekára, o ktorom predpokladá, že dokáže babičku vyliečiť. Nakoniec sa dostane k alternatívnemu liečiteľovi, ktorý mu poradil, aby babičku čím skôr uspokojil sexuálne.
    Dedko sa vyhovára: "Ale, veď som už na to starý, dávno už to nerobím, v mojich rukách umrel aj súdruh Lenin, už to nie je pre mňa...!"
    Liečiteľ bol neúprosný a trval na svojom. Nakoniec dedko súhlasil...
    Išiel domov a umierajúcu babičku riadne pretiahol, potom zaspal.
    Keď sa ráno zobudil, vidí, že babička nie je na posteli, ale v kuchyni pečie palačinky, usmieva sa, veselo si spieva, len - len že netancuje.
    Dedko znechutene bije hlavu do steny: "Aký som ja len somár! Mohol som zachrániť aj súdruha Lenina...!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za komentář, ale bohužel nevím, kdo mi to píše...
      V.

      Vymazat
  3. Verunko, tak teď jsem se od srdce zasmála,..... miluju vtípky a tenhle je fakt povedený, chi, chi .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, to mě těší. I já si ráda prodloužím život u dobrého vtípku ;-)

      Vymazat

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)