sobota 16. března 2013

Jarní výměna - od Helenky



Výměna u Simonky podruhé!
Tentokrát se přicházím pochlubit s dárkem od Helenky. Zámerně nepíšu "dáreček", protože to by znamenalo, že byl malý až malinkatý, a to by bylo daleko od pravdy.

Přišel už v úterý. Manžel ví, ja ráda dostávám "opravdovou" poštu, a tak hned jak našel oznámení ve schránce, zavolal mi, ať se cestou domů pro balíček zastavím. Tušila jsem, od koho bude...

Máme to z pošty pár kroků, ale i tak jsem ještě po cestě k domu stihla překonat poctivě zalepenou bílou obálku. Helenka určitě dobře ví, co je radost z rozbalování - v bílé obálce byl další sáček - růžový, srdíčkový a vkusný. Ve výtahu jsem si ho prohlížela ze všech stran. Bylo to náročné, ale s otevřením jsem počkala až za dveře bytu, aby ses mi ty poklady nevysypaly někde na chodbě.

Konečně! Uvniř byly obháčkované záclonové kroužky - z nich budou kroužky na ubrousky. Dvě podložky (jedna vykukuje na fotce pod bílou vázičkou), háčkované a šité kvítky a nádherně droboulinkým přesným stehem vyšívaný zajíček. Hned jsem si je představila na nějaké jarní slavnostní tabuli. Třeba na Velikonoce.
K tomu všemu ještě roztomilé osobní minipřáníčko. Tyhle detaily miluju, udělají mnoho. A vidíte, jak je dokonale barevně sladěné?

Helenko, moc Ti děkuju!

Verča






10 komentářů:

Potěší mě každý Váš komentář, nápad či názor :-)
You can comment also in english :-)
Schreiben Sie mir gerne auch auf Deutsch :-)